2 Eylül 2011 Cuma

Bravo 12 Dev Adam!

İnsan sinir oluyor tabii böyle maçlardan sonra. Çok yaklaşıp da başaramamak sıkıyor insanı. E ama ev sahibi olmanın avantajını geçen sene yeterince yaşadıktan sonra, çok da serzenişte bulunmamalıyız bence. Seyircinin baskısı ve hakemlerin az yardımını geçen sene bol bol kullanmıştık.
Maç sırasında "2 kişiyle mesajlaşma, 1 skype, ekşi sözlük-twitter takip etme"ye ek olarak bi de 2 haftadır görmediğim bir arkadaşım evime gelince daha çok bağırma kısmına konsantre olabildim sanırım.
Her zamanki gibi dış atışlarla başladık. Yüzdemiz tamam bi daha böyle olmaz falan ama bu kadar zorlamak neden ben turnuvanın 3. gününde, milli takımı takibimin  10. yılında hala çözemiyorum. Harun Erdenay, İbrahim Kutluay tamam sürekli bunu yapıyorlardı ama, tatlım giriyordu o atışlar.
Ömer Aşık'a kaç kere helal olsun sanaa diye bağırdığımızı hatırlayamıyorum. Gerçekten iyi ki Ömer Aşık var. Keşke pota altına biraz daha soksak da o topu.. Ya tabii ki hepsi benden kat kat iyi biliyor da, Kerem Tunçeri-OYUN KURUCU- eline topu aldığı gibi kaç kere 3lük salladı öyle.. Bu arada son haberlere göre iyiymiş ama yürekler ağızlara geldi. Ayağa kalkıp aynen yere düştüğü an arkadaşım da aman Allah korusun diye tahtaya vuruyordu. Maç sonrası ambulansla hastaneye götürüldü, son haberlere göre sorun yokmuş. Kerem oyundan çıktıktan sonra Ender'e kalmak dertti tabii. 15 saniye kala harcadığı 4 saniyeyi hala da anlamıyorum mesela. Şu durumda Doğuş'un varlığı yararımıza olabilirdi. -Ender'in oyununa nedense güvenemiyorum, nedense-
Emir gerçekten inanılmaz katkıda bulunuyor, ağzımızı açık bırakan çoğu pozisyonda parmağı var resmen. Bu sefer kaybetmemize neden olan bi kaç hareket de yaptı ama özünde bu bir takım oyunu. Ve Emir gelecekte bizim en büyük parçalarımızdan olacak.
Herkesin merak ettiği gibi Sinan'ın neden girmediğini merak ediyorum ben de. İyi gözükmedi geçen sürede fakat grup maçında bile oynatılamayacak durumda olsa götürülmezdi herhalde. Bi de Hidayet'in o zorlama atışları neden yaptığını da merak ediyorum. Şu cümleyi kurunca aklıma direk geçen sene oynadığı reklam geldi, hadi hayırlısı.

Karşı grup da ne çirkin allahım. Fransa Almanya'yı yenmiş bugün. Rakip her durumda çirkin. Sırbistan en istemediğim sanırım. Teodosic geçen sene bizimkilerin üstüne tükürmeyecektin, yapmayacaktın bunu keleş. Onların başta geçen sene kaynaklı ama bize karşı daimi hırsları&çirkeflikleri en karşılaşmak istemediğim.

İspanya - Büyük Britanya tahmin edilebileceği gibi inanılmaz sıkıcıydı. 2. çeyrek sonuna kadar kısmen başa baş gitme durumu mevcuttu ama eh hadi abi oynayalım da bitsinci İspanya mahallenin abisi olarak 3. periyotta oyunu bitirdi. Gruptan hala 1. çıkma ihtimalimiz var. Bakalım pazar günü Litvanya-İspanya maçı heyecanlı olacak. Polonya ise Portekiz'i yenmiş beklenildiği gibi, dünya tatlısı Polonyalı arkadaşlarım adına sevindim.

Büyük umutlar uyandırdı bu maç, teşekkürler 12 Dev Adam. Daha yeni başladık nasılsa değil mi.. Bi de geçmiş olsun Kerem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder