4 Eylül 2011 Pazar

Moraller Sıfır

İşin tadı baştan kaçmasaydı keşke..
Çok çok yorucu bi maçtı. İlk periyot rölantide oynuyoruz, yarına hazırlanıyoruz kafası olduğunu düşünüp durduk; maç başa baş gittikçe oyuncular yoruldu. Hakemler bi saçmaydı. Tabii herkesin söylediği doğru, sen işini hakemlere bırakmayacaksın. Tamam da 7 sayı öndeyken, gaza gelmişken; hakem eşitliği sağlarsa takılırız tabii hakeme. 1 sayı gerideyken kullanılan son hücumu Orhun Ene'nin çizdiğini sanmıyorum. Aslında orda çizilen bi' şey de yoktu ya, top sektir-kimseye veremeyince üçlük salla bizim en karakteristik oyun tarzımız.

Enes ve Emir, -muhtemelen- kısa süren şampiyona maceramızın  en büyük artıları olacak. İzzet yerine Doğuş ya da Furkan, nasıl değiştirirdi bu tabloyu bilmiyorum, ama değiştirebilirdi.
Sinan Güler'i çok seviyorum, yani seviyorum cidden. Ama ameliyat olduysa, oynayacak durumda değilse neden getirildiğini anlayamıyorum. "Sinan'ın büyük fedakarlığı" falan diye başlık atıyorlar bir de. E iyi de hem onai hem takıma kötülük oldu bu durumda yeni ameliyat olmuş Sinan'ı getirmek. Tamam sürekli kadro değişmez falan filan da, kimsenin tekelinde de olmamalı milli takım. Keza Cenk Akyol, bu sene kendine göre iyi bile olsa, şimdiye kadar kredisini çoktan tüketmiş olmalıydı..

Çok sinirlendim çok çok. Geçen sene hakemleri tanıdıktan sonra hakemlere laf etmiyor, Murat Murathanoğlu'nun abarttığını söylüyordum. Ama bugün cidden saçmaydı. Ki hakem komitesi başkanı dünyanın en tatlı İstanbulseveri.
Şimdi yarın Britanya'nın Polonya'yı yenmesini bekleyeceğiz bakalım.

İspanya'yı izliyordur umarım bizimkiler, basketbol budur diyebiliriz. İlk yarı resmen madara ettiler Litvanya'yı. Navarro'cum tatlım ne yapıyorsun.

Tadımız kaçtı, evdeki herkesle kavga ettim ufak bi ergen gibi. Neyse sonra evi tatlıya bağladık da, şampiyona ne olacak bakalım.. Yunanistan garantilemiş üst gruba çıkmayı, İtalya da çıkamamayı.

Dip not olarak da İhsan Bayülken'in artık sıktığını belirtmek isterim. Yeter, sürekli karamsar, sürekli "bunu attırmayalım" demek. E tamam o yorumu evde ben de yapıyorum. Bunu attırmayalım, diğerini atalım. Eveet basetbol oynanıyor farkındayız. Kaan Kural'lı maçları özledim.

Yarın Jamiroquai'ye gideceğim için İspanya maçını izleyemeyeceğime çok üzülüyordum ama dedim ya tadım kalmadı zaten önemi de kalmadı. Orhun Ene'ye saydıranlara ise gıcığım. Orhun Ene, hala cansın, sakın bırakma.

Hadi Britanya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder