6 Eylül 2011 Salı

Neler Oluyor!

Merhaba!

Dün neler oldu öyle! Böyle bi heyecan olamaz. Zaten gönülden bağlı olduğumuz güzel Britanya adası güldürdü önce bizi, sonra bizim 12 Dev Adam!

Önceki gün mızmızlanıp tüm aileyle kavga ettikten sonra Polonya hezimetimizle baktım bugün tüm aile ruh hastasıymışım gibi davranıyor bana. Osman'ı - "Öyle bi geçer zaman ki- izlemek ister misin? Maç var mı bu gece? Biz futbol maçını diğer televizyonda izleyelim.." Dünkü İspanya maçından sonra onlar da yeterince gaza gelmişler sanırım.

İşten 1-2 saat erken çıktım bi arkadaşımla buluşup akşama da Jamiroquai'e gidebilmek için. 5 dakikada duş aldıysam, artan zamanı da Büyük Britanya - Polonya maçını izlemeye ayırdım. Ben hayatımda bu kadar az heyecanlanmışımdır. Geçen maçlardaki totemlerimi bozdum, artık işe yaramıyorlardı :) Geçen seneden kalma şampiyona havlusunu hiç ellemedim, hiç alkışlamadım, oturduğum koltuktan kalkmadım! Bunu itiraf etmek zor ama izlemediğim kısımlarda tuttuğum takım daha başarılı oluyor. Maçları izlememem gerekiyor sanırım.
Büyük Britanya maçı! Allahım! İlk periyodu online score boarddan takip ettim, download izlemek gibi bi şeydi. Polonya'nın daha çok asılmasını bekliyordum ne yalan söyleyeyim. Tamam Britanya da hiç bırakmadı ama Polonya için ölüm kalım mücadelesiydi bi yerde.

Sevgili Deng! Gel sana güzel manzarada her türlü Türk yemeği; anneanneden falan hem de. Freeland de davetlimiz. Sine Büyüka olsun, biz olalım ona da Türk kızları olarak yeterli komplimanda bulunduğumuzu düşünüyorum. Saolsun o da beklentilerimizi boşa çıkarmadı, inanılmaz bir yüzdeyle oynadı.
Sinirler öyle rahatlamıştı ki artık İspanya maçını çok da önemsemiyorduk. Evet evet puanlar taşınıyor, ama hiç üst gruba çıkamama ihtimaliyle karşı karşıyaydık yarım saat önceye kadar. Zaten yenileceğiz düşüncesiydi çoğu kişi. Litvanya maçındaki İspanya'yı izlemiştik bi kere.
O kadar da felaket başlamadık. Yani Litvanya gibi acı çekmiyorduk bi kere. Patır patır üçlükleri sokamıyordu Navarro. İlk yarısını izledim çıktım evden. Eve girdiğimden daha hazırlanamamış haldeydim zira duş al-televizyona koş- saç kurut- televizyona koş derken ne ne giydiğimi biliyorum ne ne yaptığımı.

Bizim maçın 2.yarısını radyodan dinledim. Orkun Çolakoğlu gayet başarılıymış. Bi Murat Murathanoğlu-Kosova gazı olmadan milli maç takip etmişliğim yoktu şimdiye kadar. Bi ara o kadar sakindi ki gerçekten İspanya'yı yendik mi diye kendimi sorguladım. Tavsiye ederim, çok sakin ve dinlenesi anlatıyor Orkun. Radyodan basket maçı dinlemek garipti aslında. Motorda kendi kendine gülen, zıplamamaya çalışan biri gördüyseniz o benim. İskelede arkadaşımı beklerken maç bitti. Yoldan geçenler neden sırıtıyorum diye anlamaya çalışırken, Müge ve Esra'yı arayıp bi de helele diye zıplamaya başladım. Bu sabah maçın son periyodunu izledim de, Murat Kosova neler yapmış öyle :) 1 günlük ara onun da ses tellerini dinlendirmesi için iyi oldu..
Çok garip bi takımız gerçekten. Turnuva öncesinde öyle bir yorum vardı, Türkiye ilk turda elense de, finale çıksa da şaşırmam demişti birileri. Gerçekten de. Dalga mı geçiyorsunuz abi bizle? İspanya maçına konsantre olmuştuk Polonya maçından önce- hatalıyız diye açıklama yapıyorlar bi de. Abi bizi düşünün azıcık. Bu kadar heyecanı kaldırmaz bu bünyeler. Hem Britanya maçına heyecanlan hem bize. Yok yani.

Emir'cim, canım. Gördüğüm yerde sarılacağım herhalde kendisine. Ayrıca Sinan'ın sonunda devreye girdiğine de çok seviniyorum. Cenk de benchte oturarak en büyük katkıyı verdı. Cenk ve İzzet'le 10 kişi gibiyiz. İzzet 3-5 seneye çok işimize yarayabilir ama..

İkinci grup. Nasıl süper maçlar geliyor! Bencilce söylemek gerekirse, 2. çıktığımıza sevindim ben. 2.nin maçları saat 18.00'da olduğu için. İşte maç izleme çabası acı verici olacaktı. Demişken! yarın 3'te başlayan toplantı olduğunu hatırladım. İspanya-Almanya maçının bi kısmı kaçacak..

notlarnotlar: -Jamiroquai'i kaçıranlar üzülsün :/ ben de maçın yarısını kaçırdığım için üzgünüm ama, konser baya iyiydi.
-Efes kombineleri satışa çıktı.
-iii. Richard (Kevin Spacey'li olan) biletleri satışa 11'inde çıkıyor.
-Llull nasıl bir soyaddır. llull.

Yarın yine mutlu bi şekilde görüşmek üzere,
öperims.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder